♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
به وبلاک من خوش آمدید نظر بدید

مردی باخودزمزمه کرد:خدایابامن حرف بزن! یک سارشروع به خواندن کرد...امامردنشنید! مردفریادبرآوردخدایا بامن حرف بزن... آذرخش دراسمان غریدامامرداعتنایی نکرد! مردبه اطراف خودنگاه کردوگفت پس توکجایی؟! بگذارتوراببینم...ستاره ای درخشید اما مرد ندید مردفریادکشید خدایایک معجزه به من نشان بده کودکی متولدشداما مردبازتوجهی نگرد! مرد درنهایت یای فریادزد:خدایا خودت رابه من نشان بده وبگذارتوراببینم ازتو خواهش میکنم.... پروانه ای روی دست مرد نشست!اوپروانهراپراندوبه راهش ادامه داد.ما خداراگم میکنیم درحالی که اودرکنارنفس های ماجریان دارد. خدااغلب درشادی های ماسهیم نیست...... تابحال چندبارخوشی هایت را آرام وبی بهانه به اوگفته ایی؟؟ تابحال به او گفته ایی که چقدر خوشبختی؟؟ که چقدرهمه چیز خوبست که چه خوب که اوهست.... خداهمراه همیشگی سختی ها وخستگی های ماست زمانی که خسته ودرمانده به طرفش میرویم خیال میکنیم تنها زمانی که به خواسته های خود برسیم اومارا دیده وحس کرده... اماگاهی بی پاسخ گذاشتن برخی ازخواسته های ما نشانگرلطف بی اندازه او به ماست.... خورشید را باوردارم حتی اگرنتابد به عشق ایمان دارم حتی اگرسکوت کرده باشد. تا خداهست جایی برای ناامیدی نیست

نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت10:27---11 فروردين 1392
سلام عزیز به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, توسط Love
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.